Kansere karşı üç meyveli kokteylle savaş Avustralya'daki Sydney Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre, yaban mersini, ahududu ve üzüm karışımı kanserle mücadelede büyük yarar sağlıyor. Fareler üzerinde inceleme yapan uzmanlar, bu üç meyvenin karışımıyla hazırlanan besinin pankreas kanserine neden olan tümörü iki hafta içinde dörtte bir oranında küçülttüğünü kaydetti. Araştırmada görev yapan Dr. Jas Singh, meyvelerin içinde bulunan maddelerin tümörün yarattığı iltihapları yok ettiğini ve kanserli geni durdurduğunu belirtti.
Suan 1 Uye bu konuya bakiyor. (0 Uye ve 1 Ziyaretci)
Bookmarks